ساری- فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال گفت: امروز بیش از همه محتاج توسل و تمسک به قرآن هستیم آنچنان که رزمندگان دفاع مقدس، روح و جان شان را در اقیانوس پر رمز و راز آیات الهی شست و شو می دادند.

امروز نیازمند توسل به قرآن هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی شالیکار در مراسم برگزاری  سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که سی و ششمین دوره مسابقات قران کریم قرارگاه غدیر را در مازندران، دیار علویان و مهد سرداران و ده هزار شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ۳۲ شهید مدافع حرم برگزار کردیم، اظهار کرد: این ایام تحت تاثیر شهادت مظلومانه شهید عاشورایی جبهه مقاومت، شهید محسن حججی است. شهید حججی شاگرد شایسته مکتب حیات بخش قران کریم و حجت خداوند در عصر و زمانی است که تفکر تاسف بار یزیدی را همچنان بر قلوب بیمار و تکفیری حمل می کند.

وی تاکید کرد: رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی نیز در امتداد عاشورایی و به تاسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بر برج و باروی ایمان و آزادگی ایستادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال با بیان اینکه شهدا تربیت شدگان واقعی مکتب قرآن و باقی مانده ای از شهدای عاشورا هستند، تصریح کرد: مقاومان جبهه مقاومت ایستادند تا دیوانگان تکفیری جرات و جسارت بر حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت نداشته باشند.

سردار شالیکار ادامه داد:  تعالیم واقعی اسلام ناب محمدی و حقیقت فرهنگ قرآنی همچنان در شریان امت اسلامی جاری است.

وی تاکید کرد: این افتخارات بزرگ در سایه اقتدار و رهبری بزرگ مردی از تبار حسینیان میسر شده و این راه افتخار آمیز را با تمام وجود ادامه خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور از پایان سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان پایور و سربازان نیروی زمینی منطقه شمال خبر داد و افزود: این دوره مسابقه قرآنی از بین کارکنان پایور و سرباز نیروی زمینی سه استان شمالی مازندران، گلستان و گیلان برگزار شد.

سردار شالیکار با بیان اینکه این دوره از مسابقات در پنج قسمت برگزار شد، تصریح کرد: شرکت کنندگان در بخش های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان شرکت کردند که در هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.