مشهد- به مناسبت دهه پربرکت ولایت، توپ طلای مهدی طارمی؛ مرد سال فوتبال ایران در گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی به نمایش عموم گذاشته شد.

توپ طلای مهدی طارمی در موزه مرکزی آستان قدس رضوی به نمایش درآمد

به‌ گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان‌نیوز، مسئول گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: توپ طلای طارمی؛ فوتبالیست برتر کشورمان در فصل ۹۵-۹۶، در یکی از ویترین‌های این گنجینه در کنار توپ خداداد عزیزی، دیگر فوتبالیست بنام کشورمان به نمایش درآمده است.

مجیدرضا مهردوست ادامه داد: این توپ طلا در طی مراسمی که با حضور جمعی از مدیران آستان قدس رضوی و جوانان و نوجوانان زائر و مجاور در مرداد ماه ۱۳۹۶ در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شده بود، توسط مهدی طارمی؛ بهترین بازیکن شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به موزه بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) اهدا شد.

وی به پیگیری‌های مداوم بازدیدکنندگان موزه مرکزی حرم مطهر امام هشتم(ع) نسبت به نمایش و دیدن این توپ طلا اشاره کرد و افزود: توپ طلای این مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از انجام مراحل اداری و هماهنگی‌های صورت گرفته در مجموعه آستان قدس رضوی به مناسبت ایام فرخنده عید قربان و عید غدیر خم، در این گنجینه به نمایش درآمد.

مهردوست گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از توپ طلای طارمی در ایام تابستان ۱۳۹۶، از ساعت ۸ تا ۲۰:۴۵، در گنجینه مدال واقع در طبقه دوم موزه مرکزی آستان قدس رضوی در صحن کوثر حرم مطهر رضوی دیدن کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه‌ای منتخب از مدال‌های اهدایی چهره‌های قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و نخبگان علمی کشور به بارگاه منور امام هشتم(ع) مانند زنده‌یاد جهان پهلوان تختی در گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.