ریگان- بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان با اشاره به اینکه قاتل حادثه روستای رستم‌آباد از توابع شهرستان ریگان دستگیر شد گفت: شوخی مرگ‌بار در این حادثه منجر به قتل شد.

سلاح غیرمجاز باز هم قربانی گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، امین سلطانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حادثه‌ منجر به قتل در شامگاه روز جمعه ۱۰ شهریور در روستای رستم‌آباد از توابع شهرستان ریگان به‌وقوع پیوست که گزارش آن اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بازپرس پرونده به همراه ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند گفت: فردی از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و جان خود را از دست داد.

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان گفت: بررسی میدانی از این صحنه انجام و دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل این قتل در دستور کار قرار گرفت.

وی از دستگیری قاتل کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و افزود: مظنون اصلی حادثه با طرح نقشه‌ای قصد گمراه کردن ماموران پلیس را داشت که پس از یکسری بازجویی فشرده در دادسرای ریگان سرانجام به قتل اعتراف نمود.

سلطانی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه در مورد دلایل ارتکاب این قتل انجام شده و قاتل در بازداشت به‌سر می‌برد تشریح کرد: قاتل به همراه مقتول در حال نگهابی از نخلستان‌های خرما بوده‌اند که در اثر شوخی نابجا و بی‌احتیاطی از ناحیه قاتل، این حادثه تلخ رخ می‌دهد.

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ریگان بر ضرروت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین عواملی که منجر به وقوع جرائم خشن از جمله این حادثه می‌شود، نگهداری سلاح‌های غیرمجاز در منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.