مشهد- کاروان ایتام و بی‌سرپرستان بهبهانی به همت گروه جهادی مهدی یاوران شهرستان بهبهان به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

کاروان بی‌سرپرستان بهبهانی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مسئول گروه جهادی «مهدی یاوران بهبهان» با اعلام این خبر گفت: کاروانی متشکل از بانوان بی‌سرپرست و فرزندان ایتام مناطق محروم شهرستان بهبهان برای نخستین بار به آستان ملائک پاسبان رضوی قدم گذاشتند.

علی‌رضا طیبی افزود: تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب و اسکان این کاروان را جمعی از خیّرین بهبهانی تقبل و در طول سه شبانه روز اقامت در مشهد مقدس نیز با همکاری معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، این کاروان میهمان خوان باکرامت حضرت رضا(ع) خواهند بود.

وی ادامه داد: گروه جهادی «مهدی یاوران» شهرستان بهبهان از چندسال پیش با حضور جمعی از جوانان مومن و انقلابی و  با هدایت روحانیت شهرستان، ضمن شناسایی خانواده‌های آسیب دیده و مستضعف به یاری آنان شتافته و خدمات مختلف فرهنگی، عمرانی، اعتقادی، آموزشی، ورزشی و کمک هزینه‌های تحصیلی و جهیزیه نوعروسان را به آنان ارائه می‌دهد.

مسئول گروه جهادی «مهدی یاوران» همچنین به راه اندازی سلسله «اردوهای درد» اشاره و هدف این کار را آشنایی مسئولین و مردم با شرایط حاد اقشار مستضعف بیان کرد.

وی در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف جامعه برای امدادرسانی به مستضعفین، این خدمات را اقدامی در جهت ریشه‌کن کردن فقر مطلق از جامعه اسلامی دانست که از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.