رییس دفتر رییس جمهور گفت: رییس جمهور صبح شنبه و پس از دریافت گزارش حادثه تلخ روز جمعه برای شماری از دانش آموزان هرمزگانی، دستورات لازم را برای رسیدگی سریع و کامل به آسیب دیدگان صادر کرد.

روحانی دستور رسیدگی به وضعیت دانش آموزان هرمزگانی را صادر کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی اظهارداشت: رییس جمهور از وزیران آموزش و پروش، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و وزیر کشور خواست ابعاد مختلف حادثه تلخ اخیر برای دانش آموزان هرمزگانی را بدقت بررسی کنند.  

وی افزود: رییس جمهوری ضمن تسلیت به خانواده های داغدار، دستورات لازم را به هر یک از این وزیران صادر و بر رسیدگی هرچه سریعتر به مسایل درمانی مصدومان و خانواده های آسیب دیده تاکید کرد.

رییس دفتر رییس جمهور اظهارداشت: روحانی در گفت وگو با وزیر آموزش و پروش که به نمایندگی از ایشان برای رسیدگی به آسیب دیدگان به محل حادثه رفته بود، آخرین وضعیت دانش آموزان مصدوم و آسیب دیده و همچنین بررسی های کارشناسی در خصوص علت حادثه را مرور و به وی دستور داد با هماهنگی دستگاههای ذیربط و در اسرع وقت شیوه نامه های مربوط به اردوهای دانش آموزی و وسایل مربوط به آن را بازنگری و آن را به نحوی اصلاح کنند که تردد با وسایل حمل و نقل عمومی، زمان و مسیر سفر بر مبنای بالاترین ضریب استانداردهای ایمنی انجام گیرد.

واعظی ادامه داد: رییس جمهوری ضمن اطلاع از آخرین وضعیت درمانی دانش آموزان مصدوم، دستورات لازم برای رسیدگی سریع و کامل درمانی به آسیب دیدگان را به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر کردند.
 

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.