کرمان- با حضور فرماندار کرمان پروژه‌های بهداشتی - عمرانی با اعتبار ۲.۸ میلیارد تومان در بخش ماهان به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۲.۸ میلیارد تومان در ماهان کرمان به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس انلاین، با حضور محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان چند طرح بهداشتی و عمرانی با اعتبار ۲.۸ میلیارد تومان در بخش ماهان شهرستان کرمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در سفر فرماندار شهرستان کرمان به ماهان که با حضور علی‌اکبر حق‌دوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همراه بود مرکز جامع خدمات سلامت شهری امیرالمؤمنین‌(ع) شهر محی‌آباد به بهره‌برداری رسید.

 مرکز جامع خدمات سلامت شهری امیرالمؤمنین‌(ع) شهر محی‌آباد با ۵۲۰ متر زیربنا، بیش از ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار و هفت نفر نیروی انسانی به بهره‌برداری رسید که دارای سه ساختمان مجزا شامل سرایه‌داری، درمانگاه و خانه پزشک است.

همچنین در این سفر پروژه روشنایی بلوار روستای قناتغستان با متراژ ۸۵۰ متر و اعتبار بیش از ۷۰ میلیون تومان با مشارکت مالی دهیاری و اداره برق ماهان و مجموعه باغ و رستوران ریحون ماهان با هزینه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۶۰۰ متر مربع با قابلیت اقامتی پذیرایی توسط با اعتبار بخش خصوصی افتتاح شد.

با حضور فرماندار کرمان، زمین چمن شهدای مدافع حرم روستای قناتغستان با ابعاد ۲۲ در ۴۲ متر و متراژ کامل مجموعه با ابعاد ۲۵ در ۴۵ متر مربع و اعتبار بیش از ۱۱۵ میلیون تومان شامل چمن مصنوعی، زیرسازی و فنس‌کشی از محل اعتبارات دهیاری روستای قناتغستان نیز افتتاح شد.

همچنین پروژه برق‌رسانی به بلوار کریمان روستای لنگر به طول هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۱۰۷ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره برق و حدود ۹۰ میلیون تومان توسط دهیاری لنگر نیز افتتاح شد.

با حضور رشیدی مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان چاه شماره چهار ماهان با نام شهدای مدافع حرم که در سال ۹۵ عملیات حفاری آن آغاز شده بود با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به عمق ۲۳۰ متر و آب‌دهی ۲۵ لیتر برای تأمین کمبود آب شهر ماهان به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه تامین آب آشامیدنی روستای لنگر ماهان به بهره‌برداری رسید که برای حفر چاه اعتبار بیش از ۴۳۰ میلیون تومان شامل ۲۵۰ متر حفر، تجهیز کامل چاه و تعویض ۲ هزار متر خط انتقال انجام شده است.

در این سفر، مجتمع آموزشی غیرانتفاعی طلوع مهر به‌صورت کاملا هوشمند با متراژ  ۶۰۰ متر مربع با استانداردهای بین‌المللی و اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۵ نفر که توسط بخش خصوصی احداث شده است، به بهره‌برداری رسید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.