زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی در گذشت شماری از دانش آموزان هرمزگانی را به مردم شریف این استان، خانواده های داغدار این عزیزان و استاندار هرمزگان تسلیت و تعزیت گفت.

️استاندار سیستان و بلوچستان درگذشت شماری از دانش آموزان هرمزگانی را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در پیام علی اوسط هاشمی آمده است: خبر درگذشت و مصدوم شدن شماری از سرمایه سازان علمی کشورمان در حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی در مسیر داراب - بندرعباس موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

در این پیام آمده است: اینجانب با قلبی محزون به نمایندگی از مردم شریف و نوع دوست سیستان و بلوچستان این مصیبت سنگین و جانسوز را به مردم شریف هرمزگان به ویژه خانواده های داغدار این دانش آموزان و استاندار این استان صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان این پیام بیان کرد: در مقابل تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست؛ از درگاه خداوند متعال برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات خواهانم.

یکی از سه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی که برای شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بودند، مقارن ساعت چهار بامداد جمعه ۱۰ تیر واژگون شد، این حادثه ۹ کشته و ۳۴ مجروح برجا گذاشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.