مشهد- محفل انس با قرآن در جوار عترت یادبود شهدای قرآنی فاجعه منا با عنوان «حج نیمه تمام» در حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

محفل قرآنی «حج نیمه تمام» یادبود شهدای منا در حرم رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، در یازدهمین روز از ایام با برکت ذیحجه محفل انس با قرآن با عنوان «حج نیمه تمام» یابود و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت «محسن جاجی حسنی کارگر» و «حاج حسن دانش»؛ قاریان و موذنان حرم مطهر رضوی با حضور مسئولان، جامعه قاریان مشهد، پاسداران لشگر علمیاتی نصر ۵، اساتید، هنرمندان قرآنی، خانواده شهدا و زائران علاقه مندان به کلام الله وحی در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قاری و حافظ نوجوان مصطفی یزدانی؛ یکی از شاگردان شهید محسن حاجی حسنی کارگر شروع شد و در ادامه جواد کاشفی قاری بین المللی آستان مقدس رضوی آیاتی از سوره بقره را تلاوت کرد.

در ادامه صالح اطهری‌فرد، قاری بین المللی و سرپرست تیم قاریان اعزامی به حج تمتع در سال ۹۴ در این محفل معنوی و نورانی آیات ۱۶ تا ۲۳ سوره احزاب را تلاوت کرد. همچنین این قاری برجسته بین المللی در ادامه قرائت خود از حادثه غمبار منا، نحو شناسایی و کشف اجساد قاریان ایرنی به ویژه اجساد محسن حاجی حسنی کارگر و حسن دانش و نحوه اطلاع رسانی شهادت این دو بزرگوار به خانواده هایشان صحبت کرد.

تلاوت حمید شاکرنژاد قاری بین المللی حرم مطهر حضرت شمس الشموس(ع) حسن ختام این محفل قرآنی بود. این قاری برجسته کشور در این محفل باشکوه آیاتی از سوره زمر را تلاوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.