۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 560221

ملی پوش دسته ۸۵ کیلوگرم و مربی تیم ملی وزنه برداری به اردوی شهرستان نور ملحق شدند.

 رقیب کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی رسید!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان هم اکنون در اردوی سطح دریای شهرستان نور، خود را برای بازی های داخل سالن آسیا و مسابقات جهانی آماده می کند. برهمین اساس مسعود چترائی وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم به همراه اصغر ابراهیمی مربی تیم ملی که در رقابتهای وزنه برداری بازی های یونیورسیاد جهانی دانشجویان در چین تایپه حضور داشتند، به محض بازگشت از این رقابتها، صبح امروز به اردوی تیم ملی ملحق شدند. جالب اینکه این وزنه بردار در دسته ای وزنه می زند که کیانوش رستمی هم حضور دارد. 

اردوی سطح دریای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان از شنبه (۴ شهریور) در سالن ورزشی دانشگاه محدث نوری شهرستان نور آغاز شده است و تا جمعه (۲۴ شهریور) به پایان می رسد. ۱۳ ملی پوش حاضر در این اردو را مجید عسگری، کیانوش رستمی، علی میری، صالح چراغی، مسعود چترایی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، محمدرضا براری، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی، سعید علی حسینی، بهداد سلیمی و همایون تیموری تشکیل می دهند.

رقابتهای وزنه برداری پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا، از ۲۷ شهریور تا ۳ مهر ماه در شهر عشق آباد کشور ترکمنستان آغاز می شود و علی میری و مسعود چترایی (دسته ۸۵ کیلوگرم)، سهراب مرادی (دسته ۹۴ کیلوگرم)، علی هاشمی و علیرضا سلیمانی (دسته ۱۰۵ کیلوگرم)، همایون تیموری (دسته ۱۰۵+کیلوگرم) ۶ ملی پوش حاضر در این مسابقات هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.