زاهدان-فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی ، مبارزه با مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان و درگیری با شبکه های مواد مخدر، این شبکه طی سه عملیات درگیری مسلحانه ۲۵ نفر از قاچاقچیان با سابقه دستگیر، ۳ نفر به هلاکت و ۱۵ دستگاه توقیف شد.

٢٥ قاچاقچی سابقه دار در جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار محمد قنبری در نشست خبری اصحاب رسانه که ظهر امروز با حضور مدیرکل صدا و سیما سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: برای دستگیری اعضای دیگر این باندها پیگیری ها همچنان ادامه دارد و این گونه اقدامات می‌تواند هشداری جدی برای دیگر قاچاقچیان باشد.

وی با بیان اینکه پلیس بصورت جدی ، مقتدرانه و با برنامه در حال برخورد و پیشگیری است،تصریح کرد: شش تن مواد مخدر از ابتدای شهریور ماه تاکنون کشف شده است که این میزان مواد مخدر طی سه عملیات مختلف و به صورت درگیری مسلحانه انجام گرفته است.

سردار قنبری در خصوص خرده فروشی در استان گفت: یک بانک اطلاعاتی در این خصوص تدوین شده است که با توجه به ظرفیت موجود به صورت گسترده در حال انجام است.

وی آمار شهیدان نیروی انتظامی مواد مخدر را در سال جاری یک نفر اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی دارای بانک اطلاعاتی پیش گیرانه ای است و کمک می‌کند تا در اسرع وقت این عاملین دستگیر شوند.

سردار قنبری از کاهش ٧ درصدی جرایم در استان سیستان و بلوچستان نسبت به سال های گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: وضعیت سرباز ربوده شده از طریق ناجا در حال پیگیری است و امیدواریم هر چه زودتر خبر آزادی آن را به سمع مردم برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.