شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد سیستم بانکی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده است.

عملکرد سیستم بانکی در تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مطلوب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی روز یکشنبه در نشست با مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی استان با اشاره به اینکه سیستم بانکی بایستی در نحوه استخدام به نیروهای بومی استان بیشتر توجه کند گفت:عملکرد سیستم بانکی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده است.

وی افزود: در سفر معاونت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به استان مقرر شد در یکی از مناطق محروم استان در زمینه توسعه کشاورزی، انتقال آب و ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی اقدام شود. 

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۰ هزار میلیارد تومان به منظور طرح‌های اشتغال فراگیر برای ایجاد اشتغال ۹۷۰ هزار نفر از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده که با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری سهم استان از این اعتبار ۴.۲ درصد می باشد که با جذب این میزان اعتبار فرصت بسیار مطلوبی در جهت اشتغال پایدار استان ایجاد می شود. 

وی با اشاره به قرارداد سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور با یکی از شرکت‌های تولیدی پوشاک، تصریح کرد:مقرر شده این شرکت در چهار استان کشور ۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کند که چهارمحال و بختیاری یکی از این ۴ استان است.

سلیمانی خاطر نشان کرد:در دولت گذشته ۴۵ کارخانه در استان از منابع فاینانس و ارز خارجی معادل هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و افتتاح، بهره‌مند شدند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.