مشهد- همزمان با هفته ولایت نخستین شماره از نشریه دیجیتالی فرانسوی زبان توسط مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی منتشر شد.

نخستین نشریه دیجیتالی فرانسوی توسط مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در این باره گفت: یکی از فعالیت‌هایی که توسط اداره ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به طور جدی دنبال می‌شود، تولید نشریه دیجیتالی به زبان‌های مختلف است که به منظور پاسخگویی به نیازهای شبکه مخاطبان رضوی در بسترهای متنوع فضای مجازی منتشر می‌شود.

سید محمد جواد هاشمی‌نژاد بیان کرد: این هفته نامه پس از انتشار نسخه‌های آزمایشی در شش شماره، اولین شماره رسمی آن به تازگی و همزمان با اعیاد قربان و غدیر در چهارده صفحه تولید و منتشر شد.

وی با بیان اینکه نشریه امام رضا(ع) پاسخگوی سؤالات مختلف مخاطبان درباره مسائل معنوی طراحی شده و هر هفته نسخه جدید آن در فضای مجازی بارگذاری می‌شود، افزود: این نشریه تاکنون در بسترهای مجازی ایمیل، فیس بوک، توییتر، یوتیوب، گوگل پلاس و کانال تلگرام منتشر شده است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: «رمز و راز برتری قرآن نسبت به سایر کتب الهی»، «چرا پرستش خدا؟»، «نشانه های افراد ریاکار»، «آداب دوستی»، «مبانی دین اسلام»، «تاریخ اسلام» و «تولد پیامبر(ص)» از موضوعاتی است که در این نشریه به آن پرداخته شده است.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: مخاطبان می‌توانند برای دریافت این نشریه به آدرس emamreza.blog.ir مراجعه و نسخه جدید آن را دانلود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.