کرمان - مدیر کل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه جامعه نیاز به آموزش دارد، گفت: جهل اجتماعی باعث به وجود آمدن بسیاری از رخدادها و آسیب های اجتماعی در خانواده ها می شود.

آمار کودک آزاری و خشونت علیه زنان در حال افزایش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، عباس صادق زاده با تاکید بر آموزش خانواده ها و افراد جامعه بیان کرد: همه سازمان ها به ویژه سازمان های متولی مسائل اجتماعی باید در زمینه آموزش زندگی سالم، با نشاط و همچنین مدیریت کنترل خشم که زمینه ساز بسیاری از مشکلات جامعه است برنامه داشته باشند.

صادق زاده همچنین با اشاره به آمار رو به افزایش کودک آزاری و خشونت علیه زنان در جامعه عنوان کرد: برای مداخلات منطقی و خارج شدن از تنش های خانوادگی سازمان ها نیازمند برنامه هستند.

وی با متفاوت خواندن مسئولیت سازمان بهزیستی به عنوان متولی مسائل اجتماعی در برنامه ششم توسعه اظهار داشت: سازمان بهزیستی که در برنامه ششم توسعه محور سلامت اجتماعی قرار گرفته باید برای رفاه نسبی مردم راه کارهای علمی و تخصصی ارائه کند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان ریشه تمام مشکلات و آسیب های اجتماعی را جهل مردم دانست و گفت: یکی از راه های کنترل طلاق، خشونت، اعتیاد، آموزش های اجتماعی با محوریت خانواده و برطرف کردن جهل افراد در زمینه های مسائل اجتماعی است.

وی با اظهار امیدواری از اثر بخش بودن کارگاه های آموزشی تصریح کرد: با تاسیس مرکز دائمی آموزش مهارت های زندگی و تربیت مربیان متخصص زمینه انتقال آموزش به خانواده ها فراهم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.