معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه افزایش بهره‌وری موقوفات گامی موثر در تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است، گفت: باید بهره‌وری موقوفات را به سمتی ببریم که تولید ملی نتیجه این امر باشد.

«افزایش بهره‌وری موقوفات» گامی موثر در «تحقق اقتصاد مقاومتی»

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی درباره تاثیرات افزایش بهره‌وری موقوفات اظهار کرد: افزایش بهره‌وری موقوفات گامی موثر در تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.

وی با بیان اینکه باید بهره‌وری موقوفات را به سمتی ببریم که تولید ملی نتیجه این امر باشد، تاکید کرد: ساختار اقتصاد مقاومتی باید در دست مردم باشد و دلیلش این است که دولتها مرتب عوض می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: ما نیاز به علم و تولید نرم‌افزار داریم و نباید سرمایه‌گذاری تنها این باشد که ساختمان‌سازی کنیم بلکه باید این امر در موضوعات علمی نیز اجرایی شود.

حجت‌الاسلام شرفخانی با بیان اینکه امروز دو جنگ مهم اقتصادی و جنگ نرم را پیش رو داریم، تصریح کرد: در مقابل جنگ نرم نیاز به کار جهادی داریم.

وی با اشاره به اینکه در ترویج سنت حسنه وقف باید از ظرفیت استانهای مختلف استفاده شود، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر موقوفات و امر مشارکت مردم در این بخش افزایش بسزایی داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.