بجنورد- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۵۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک با پلیس قم خبر داد.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک/کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی با اعلام کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در استان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی قصد دارند محموله ای را از استان های جنوبی کشور به خراسان شمالی منتقل کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد خودروی مورد نظر در حال حاضر در محور  تهران-قم در حال تردد می‌باشد که بلافاصله خبر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ارسال شد. 

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه پلیس قم نیز با اعزام اکیپ های عملیاتی به محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروهای عبوری تریلی مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند، بیان داشت: با انتقال خودرو به یگان و تلاش چندین ساعته مأموران ۵۱ کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و دو متهم در این رابطه دستگیر شد. 

رئیس پلیس استان خراسان شمالی در پایان تاکید کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی ناجا به شمار می رود و اگر چنانچه افرادی در این زمینه فعالیت کنند نیروی انتظامی با چشمان همیشه بیدار در هیچ کجای این مرز و بوم اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.