۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 560743

یزد - مدیر مخابرات منطقه یزد با بیان اینکه ضریب استفاده مردم استان از تلفن ثابت بسیار پایین می باشد گفت: مشترکان بدهکار تلفن ثابت که تلفن آنان قطع است، با پرداخت بدهی خود، می توانند تا پایان سال ۹۶ بدون هزینه از مکالمات تلفن ثابت به ثابت برخوردار شوند.

تلفن ثابت در استان یزد طرفدار ندارد

مهدی مقوم در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اعلام این خبر اظهار داشت: ضریب استفاده مردم استان از تلفن ثابت بسیار پایین می باشد و در آمد ماهیانه هر تلفن برای شرکت مخابرات ۴۹۰۰ تومان می باشد که در بسیاری از شهر های کشور بیش از ۸ هزار تومان است.

وی افزود: همگانی کردن تلفن ثابت از اولویت های مهم دولت بوده  ودر همین راستا ۳ برنامه ی تشویقی از عید قربان تا غدیر در استان اجرا می شود همزمان با دهه امامت و ولایت مشترکان تلفن ثابت که در وضعیت قطع کامل می باشند در صورت پرداخت بدهی خود در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر می توانند تا پایان سال جاری مشروط به پرداخت به موقع صورتحساب دوره ای از مکالمات تلفن ثابت به ثابت استانی و بین استانی بدون هزینه استفاده نمایند

مقوم خاطر نشان ساخت: شماره تلفن های ثابت که استفاده نمی شود فقط یک طرفه شده و برای حفظ کردن مشترکین  خط تلفن سلب امتیاز نمی شود و در حال حاضر ۲الی ۳هزار مشترک در استان در لیست انتظار خط تلفن ثابت بسر می برند .

مدیر مخابرات منطقه یزد تصریح کرد: این دسته از مشترکان می توانند از طریق تلفن ۲۰۰۰ ضمن آگاهی از میزان بدهی خود نسبت به پرداخت قبض به صورت برخط (آنلاین) اقدام نمایند.

این مسئول ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۷۰هزار خط تلفن ثابت در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۴۱ هزار و ۷۵۰ شماره فعال و بیش از ۱۵۰هزار تلفن بدون استفاده مانده و ضریب نفوذ تلفن ثابت استان ۴۷ و یک دهم درصد و متوسط کشوری ۳۸ درصد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.