شهرکرد-مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری گفت: پنج پروژه برق رسانی با ارزش ۱۶ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان لردگان افتتاح شد.

پنج پروژه برق رسانی به ارزش ۱۶ هزار میلیون ریال در لردگان افتتاح شد

مجید فرهزاد در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار داشت: امسال به مناسبت هفته دولت شش پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح و همچنین سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال نیز کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به پروژه های بهره برداری و کلنگ زنی شده هفته دولت در شهرستان لردگان افزود: در این شهرستان پنج پروژه برق رسانی با ارزش ۱۶ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح و همچنین عملیات اجرایی سه پروژه دیگر به مبلغ شش هزار و ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه های توزیع برق در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ هزار و ۹۵۰ میلیون ریال انجام شده است تصریح کرد: اهم پروژه های انجام شده در سال گذشته در بخش توزیع، تامین روشنایی معابر، بهسازی و جابجایی شبکه، نصب ترانس و رفع افت ولتاژ، اطلاح و بهینه سازی شبکه ۲۰ کیلوولت و جابجایی ترانس، تبدیل سیم به کابل خود نگهدار با هدف کاهش تلفات، برق رسانی به ۲۴ واحدی بنیاد مسکن و نصب ترانس و رفع حریم، در شهرستان کیار انجام شد.

فرهزاد با اشاره به دیگر پروژه های انجام شده در سال ۹۵ در سطح استان خاطر نشان کرد: احداث شبکه جهت رینگ فیدر، اصلاح بهینه سازی و تعویض سیم شبکه، بهینه سازی شبکه و جابجایی پایه و احداث تکمیل فیدر از دیگر پروژه های افتتاح شده در سال گذشته می‌باشند.

وی تاکید کرد: درسال جاری پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده با مبلغی بالغ بر یه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان بن صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.