بجنورد- الهام صباحی، هنرمند حوزه هنری خراسان شمالی موفق به کسب جایزه سوم در بخش آزاد جشنواره داستان کوتاه «بلقیس» خراسان شمالی شد.

هنرمند خراسان شمالی رتبه سوم جشنواره داستان کوتاه «بلقیس» را از آن خود کرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، پس از داوری «تولد دوباره یک عکس» اثر علی لشنی زند از دورود لرستان در بخش ملی ششمین جشنواره داستان کوتاه «بلقیس» خراسان شمالی به عنوان اثر نخست معرفی شد.

»مردی« اثر گودرز ایزدی از اصفهان و «گوات» اثر امین اطمینان از مشهد صاحب عناوین دوم و سوم شدند. در بخش آزاد استانی، «من ریحانه نیستم» اثر مینا علیزاده از اسفراین اول شد، «از حالا به بعد» اثر زینب امروزی از اسفراین و  «حرم گرم» اثر الهام صبوحی از بجنورد نیز رتبه های دوم و سوم را کسب کردند

همچنین در بخش نوقلم، «کفشدوزک قشنگ من» اثر ماهور هژبری از اسفراین، «گور» اثر سید امیرحسین آبتین از بجنورد، «گهی پشت به زین و گهی زین به پشت» اثر نفیسه رمضانی از اسفراین، «باغ اطلسی» اثر نگین یوسفی از بجنورد، «ننه ات را دریاب» اثر رضا یوسفی از شیروان و «دستان پدرم» اثر ابوالفضل کریمی از اسفراین به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش ویژه استانی، هیئت داوران هیچ اثری را شایسته عنوان نخست ندانست و »تمام زنان این خانه» اثر مهسا خاکپور از اسفراین و «موی مردانه به تو نمی آید» اثر زینب امروزی از اسفراین دوم و سوم شدند. سارا سرخوشی با «حبس ابد» از اسفراین، مجتبی وحدانی با «خواب آلودگی» از بجنورد، محمدرضا ابراهیمی ایور با «لعنت به سیگار» از جاجرم، رحیم رحیمیان با «مرخ» از شیروان، منیژه آشفته با «رحمان» از فاروج و فائزه حسینی با «بچه طلاق» از گرمه به عنوان نویسنگان برتر شهرستان های خود معرفی شدند

با اهدای تندیس یادبود جشنواره و هدایا، از برگزیدگان تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این مراسم گفت: تا پایان مردادماه، ۸۷۰ اثر از ۴۰۰نویسنده در موضوعات آزاد، ویژه، شعار سال، سبک زندگی ایرانی، ناهنجاری های اجتماعی و بخش کشوری، به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. حسین فرخنده افزود: ۲۷۰اثر متعلق به نویسندگان خراسان شمالی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.