یزد - مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: مسئولان استان با حمایت همه جانبه از خانه مطبوعات، این تشکل غیردولتی را در رسیدن به اهداف مورد نظریاری دهند .

مسئولان استان باید خانه مطبوعات یزد را حمایت کنند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، داوود پاک طینت شامگاه دوشنبه در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات استان اظهارداشت: ارتقای کیفیت فعالیت های رسانه ای در استان باید مهم ترین هدف خانه مطبوعات باشد .

وی افزود : کمبود خبرنگار حرفه ای و تخصصی در حوزهای مختلف از مهمترین چالش های استان در حوزه رسانه است که خانه مطبوعات با ید با برگزاری دوره های آموزشی این مشکل را برطرف سازد .

پاک طینت با ابراز خرسندی از فعالیت دوره جدید خانه مطبوعات استان یزد تصریح کرد: تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد یکی از ابزارهای توسعه کشورها هستند و از این رو دولت بسیاری از امور را به آنها واگذار می کند و این  سازمانها با فعالیتهای مستمر و پرکردن فاصله بین دولت و مردم، به رشد و توسعه کشور در حوزه های مختلف کمک می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: استاندار یزد حامی خانه مطبوعات است و بر این اساس در دیدار اخیر با اعضای هیات مدیره این تشکیلات موضوع برگزاری نشست خبری خود به میزبانی خانه مطبوعات را مطرح کرد و در این خصوص قول مساعد داد.
پاک طینت با یادآوری تشکیل ۲ انجمن صنفی حوزه مطبوعات در استان یزد شامل انجمن صنفی مدیران مسئول نشریات و مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای خبری اظهار امیدواری کرد با افزایش تعداد این انجمن ها، کیفیت فعالیت مطبوعاتی در استان ارتقا یابد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.