۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 560807

یزد - رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد گفت: ورزشکاران ناشنوای استان یزد در مسابقات بین‌المللی تاکنون موفقیت های خوبی کسب کردند ولی متاسفانه توجه به ورزشکاران ناشنوا کم است آقای گل مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا چندی پیش به عنوان نگهبان درب ورودی ورزشگاه فعالیت می‌کرد.

توجه به ورزشکاران ناشنوا کم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی‌اکبر حدادی در نشست خبری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور اظهار داشت : این المپیاد فرهنگی ورزشی با حضور ۱۲۰۰ ورزشکار ناشنوا در یزد برگزار می شود.در این دوره ازمسابقات  ۱۰ رشته ورزشی شامل فوتسال ویژه آقایان و دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا، بدمینتون، تیراندازی، کاراته، تکواندو و کشتی ویژه آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۸۴ نفر از ورزشکاران خانم و ۸۶۴ نفر آقایان در این دوره به عنوان ورزشکار حضور دارند و ۱۰۰ داور هم از فدراسیون‌های مختلف ورزشی و انجمن‌های ورزشی فدراسیون در این دوره از مسابقات حضور دارند.

حدادی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این المپیاد  ۱۶ شهریور ساعت ۴ بعد از ظهر  در سالن شاهدیه با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام می‌شود و از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین  رئیس سازمان بهزیستی کشور برای حضور در این مراسم دعوت بعمل آمده است .

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تامین خوابگاه ورزشکاران به دلیل افزایش تقریبا ۲ برابری تعداد آنها به وجود آمده، گفت: در زمینه‌های فنی همکاری خوبی از سوی هیئت‌های ورزشی در استان یزد صورت گرفت و مباحث فنی به صورت کامل به این هیئت‌ها واگذار شده است.

وی تعداد ورزشکاران ناشنوای یزدی را ۲۰۰نفرعنوان کرد و افزود: این تعداد ورزشکار در حال فعالیت به صورت حرفه‌ای هستند و تحت پوشش بیمه ورزشی هستند و بیش از ۶۸ ورزشکار یزدی در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور خبر داد حضور دارند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.