زاهدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: با تجهیز  و نوسازی چاپخانه ها ی سیستان وبلوچستان، گام موثری در رشد وتوسعه استان برداشته می شود.

 تجهیز چاپخانه های سیستان وبلوچستان موثر در رشد وتوسعه استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی در بازدید از چاپخانه های زاهدان  هفته ملی صنعت چاپ را به تلاشگران صنعت چاپ تبریک گفت و اظهار داشت:هفته ملی صنعت چاپ بهانه ای است تا از تلاش های مستمر فعالان صنعت چاپ استان تجلیل شود.

مسگرانی بیان کرد: متاسفانه بیشتر چاپ های استان ما  در شهر های همجوار انجام ‌ می شود.کیفیت پایین چاپ  و قیمت بالای چاپ در استان باعث شده که استانهای همجوار بیشتر چاپ های استان ما را انجام دهند.

وی در پاسخ گلایه برخی از اهالی چاپ و نشر برای نداشتن افراد متخصص در شهر جهت تعمیرات دستگاهها و یا چاپ با کیفیت گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی و دوره های فنی صنعت چاپ را قطعا پیگیری میکنیم .

این مقام مسئول افزود:  ارتباط وتعامل چاپخانه ها با کانون های تبلیغاتی میتواند در جذب مشتری و انجام امور چاپی در استان بسیار موثر است . مسگرانی در پایان برای اصحاب صنعت چاپ استان روزهای بهتری را آرزوکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.