زاهدان- مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: سهمیه استخدام خانواده ایثارگران که تا پیش از این ۲۵ درصد بوده به ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و خانواده رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵ درصد را نیز در بر می گیرد.

سهمیه استخدام خانواده ایثارگران به ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا یاوند عباسی اظهار داشت: گرچه سیستان و بلوچستان به عنوان استانی محروم تلقی می شود اما ظرفیت های بسیاری دارد که باید از آنها استفاده کرد.

وی ادامه داد: انگیزه مدیران این استان برای کار و تلاش اصلی ترین ظرفیت معنوی آن محسوب می شود که سفرهای استانی نیز برای بهره گیری از این ظرفیت ها و رصد مشکلات و رفع آنها انجام می شود.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از اهداف اصلی سفرهای استانی بررسی قوانین و مقررات حوزه خدمات رسانی به ایثارگران و نیز توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور تصریح کرد: اشتغال یکی از مشکلات عمومی در کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان است و نباید برای برآورده کردن این مشکل تنها به ظرفیت های دولتی تکیه کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی در برنامه ششم توسعه برای ایثارگران پیش بینی شده اما برخی نارسایی ها نیز در آن وجود دارد که در سفرهای استانی به دنبال آن هستیم تا این نواقص را بررسی و برطرف کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.