زنجان- عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کفاف هزینه‌های شهر را نمی‌دهد گفت: سند چشم‌انداز ۲۰ ساله شهر زنجان نیاز به بازنگری دارد.

سند چشم‌انداز شهر زنجان نیاز به بازنگری دارد

به گزارش قدس آنلاین، سجاد خدایی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به لزوم حضور سرمایه‌گذار در شهر زنجان اظهار داشت: باید از ظرفیت سرمایه‌گذار در راستای انجام پروژه‌های شهری استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه به سرمایه‌گذار با نگاه به مردم عادی متفاوت باشد ابراز کرد: کل بودجه عمرانی شهرداری ۱۰۰ میلیارد تومان است و این مقدار بسیار ناچیز است و کفاف ساخت حتی یک پروژه سرمایه‌گذاری و شهری را نمی‌دهد.

عضو شورای شهر زنجان با تشویق مسئولان برای جذب سرمایه‌گذار گفت: همه با هم باید تلاش کنیم تا مشارکت مردمی را بالا ببریم و سرمایه‌گذاران را به داخل شهر زنجان هدایت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه تدوین سند چشم انداز ۲۰ در دوره چهارم شورای شهر کار پسندیده‌ای است، گفت: این سند نیاز به بازنگری دارد تا نواقص آن برطرف شود.

خدایی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و توسعه شهر زنجان باید از بخش خصوصی کمک گرفت، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های تبلیغاتی در برون و درون شهر استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: روند مدیریتی شهر با دهه‌های گذشته متفاوت است و نمی‌توان مثل گذشته شهر را با درآمدهای ثابت مدیریت کرد.

عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه باید موانع را از جلوی سرمایه‌گذار برداشت، بیان کرد: برای استفاده از سرمایه‌گذار باید ساز و کار مناسبی تعریف کرد و باید نگاه ما به سرمایه‌گذاری نگاه نو و جدیدی باشد وگرنه انتظار پیشرفت در شهر را نداشته باشیم.

وی گفت: باید در مورد  رفتار سرمایه‌گذاران شناخت داشته باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم که سرمایه‌گذاران را جذب کنیم نه اینکه سرمایه‌گذار مانند فرد عادی به شهرداری مراجعه کند و منتظر پاسخ از یک کارمند شهرداری باشد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.