کرمان - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده قضایی و انتظامی و حساسیت های شورای حفظ حقوق بیت المال طی ماه گذشته ۸۱ عملیات در این راستا صورت گرفته است.

۹ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی شهر کرمان رفع تصرف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در جهت رعایت و حفظ حقوق بیت المال و مبارزه با پدیده زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی در دستور کار این دادستانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دست زمین خواران از تعرض به اراضی ملی و دولتی کوتاه و متهمان تحت تعقیب قضایی پیگرد قانونی قرار گرفتند، بیان داشت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده قضایی و انتظامی و حساسیت های شورای حفظ حقوق بیت المال طی ماه گذشته ۸۱ عملیات در این راستا صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: در عملیاتهای صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و شهرداری کرمان در قالب چندین اکیپ و تیم ویژه در مناطق چهارگانه شهرداری از بیش ۹ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی در شهر کرمان رفع تصرف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تاکید کرد: با توجه به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری و ولایت (حفظ الله تعالی) مبنی بر مقابله با متصرفان اراضی ملی و حفظ انفال و بیت المال این امر در دستور کار این دادستانی قرار و امور این بخش به صورت شبانه روزی مورد رصد قرار دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.