تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی برابر سوریه در ورزشگاه آزادی متوقف شد.

کام شاگردان کی روش تلخ شد/ رکورد و دو امتیاز و جشن صعود باهم پرید!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که دو تیم در پایان به تساوی ۲ به ۲ رسیدند. سردار آزمون هر دو گل ایران را زد. سوریه با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و به مرحله پلی آف صعود کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی،  میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، علی کریمی(۴۶ روزبه چشمی)، محمد انصاری(۵۷ عزت الله پورقاز)، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، رامین رضاییان و اشکان دژاگه به میدان رفت.

دقیقه اول: تیم ملی ایران با میدانداری دژاگه قصد نزدیک شدن به دروازه حریف را داشت که عجله کردن بازیکنان توپ را به حریف سپرد.

* دقیقه ۵ : سردار آزمون در موقعیتی خوب می توانست دروازه سوریه را باز کند اما توپ روی پای او سوار نشد و در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت. 

* دقیقه ۸: سوریه در بهترین موقعیت می توانست دروازه ایران را باز کند اما ضربه سر بازیکن سوریه را بیرانوند به کرنر فرستاد.

* دقیقه ۱۰: حملات ایران نسبت به دقایق ابتدایی پخته تر و بابرنامه تر شد اما در ورود به محوطه جریمه مشکلاتی وجود داشت.

* دقیقه ۱۲: روی یک ضربه ایستگاهی سوما دروازه بیرانوند را تهدید کرد که این دروازه بان توپ را ناقص دفع کرد و حاج محمد دروازه ایران را باز کرد تا رکورد کی روش و شاگردانش در مقدماتی جام جهانی شکسته شود. ایران ​۱۱۲۰ دقیقه بود که در مرحله مقدماتی جام جهانی گلی نخورده بود. مسئولان ورزش سوریه قول داده بودند به ازای هر گلی که وارد دروازه ایران شود ۴ هزار دلار به بازیکنانش پرداخت خواهد کرد.

* دقیقه ۲۵: بعد از گل سوریه تیم ایران بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه مهمان پی ریزی کرد اما بجز یک موقعیت که دژاگه برای سردار آزمون ساخت و او هم توپ را به دروازه بان سوریه سپرد، موقعیت خطرناک دیگری برای شاگردان کی روش خلق نشد. 

* دقیقه ۳۵: حملات ایران تا پشت محوطه جریمه صورت می گرفت و نفوذ به دفاع چند لایه سوری ها سخت بود. در این دقیقه سردار آزمون به خاطر تکلی که روی پای بازیکن سوریه زد دچار مصدومیت شد.

* دقیقه ۴۰ : علیرضا جهانبخش در یکی از موقعیت هایی که پشت محوطه جریمه نصیبش شد شوتی را به سمت دروازه حریف زد که از بالای دروازه به بیرون  رفت.

* دقیقه ۴۴: اشکان دژاگه در یک ضد حمله توپ را از بازیکن حریف ربود به سمت دروازه سوریه حمله کرد اما کم تعداد بودن یارانش باعث شد این موقعیت هم از دست برود.

* دقیقه ۴۵: ضربه کرنر را اشکان دژاگه روی دروازه سوریه ارسال کرد که ضربه سر مهدی طارمی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت سردار آزمون دروازه حریف را باز کرد تا بازی یک به یک مساوی شود. 

* دقیقه ۴+۴۵: ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را اشکان دژاگه به زیبایی زد اما دروازه بان سوریه توپ را مهار کرد.

* دقیقه ۵۰: ایران در حملاتی که نیمه دوم شروع کرده بود دروازه حریف را تحت فشار قرار داد اما ارسال رامین رضاییان با ضربه پورعلی گنجی به بیرون رفت.

* دقیقه ۵۰ : تیم ملی سوریه که در دقایق ابتدایی نیمه دوم تحت فشار تیم ایران قرار داشت، پس از خروج از این فشار بازی را به تعادل کشاند و چند حمله را روی دروازه میزبان پی ریزی کرد.

* دقیقه ۵۷: ارسال های پرتعداد تیم ملی ایران این فرصت را برای روزبه چشمی فراهم کرد که با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کند که ضربه وی به تیرا افقی دروازه برخورد کرد.

* دقیقه ۶۴: پرتاب اوت دستی احسان حاجی صفی به درون محوطه جریمه با تاثیرگذاری مهدی طارمی مقابل پای سردار آزمون افتاد تا این بازیکن با یک ضربه آرام برای دومین بار دروازه حریف را باز کند.

* دقیقه ۹۲: تیم ملی سوریه که برای رسیدن به گل تلاش زیادی کرده بود در یک ضد حمله و به راحتی توانست دروازه ایران را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.