بجنورد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از اطعام دهی بیش از ۳۰ هئیت مذهبی در نقاط شهری و روستایی این شهرستان در روز عید غدیر خبر داد.

بیش از ۳۰هئیت مذهبی بجنورد اطعام می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام ناصر هدایتی با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری هرچه باشکوه تر جشن عید غدیر توسط هیئت های مذهبی شهرستان انجام شده که اطعام دهی یکی از برنامه های این روز بزرگ است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی در دهه امامت و ولایت در شهرستان در حال برگزاری است افزود: پایان بخش برنامه های فرهنگی شهرستان بجنورد در دهه امامت و ولایت حرکت هیئت های مذهبی از محل میدان شهید به سمت پارک شهر و برپایی کاروان شادی غدیر است که در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن برنامه ریزی های لازم توسط مسئولین هیئت های مذهبی انجام شده است .

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی سبب آشنایی بیشتر آنان با سیره زندگی اهل بیت (ع) و کاهش آسیب های اجتماعی می شود، از اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان جهت حضور در این مراسم دعوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.