قهرمان پیشین جهان و المپیک مدال های خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد و گفت: شرمنده امام رضا(ع) هستم که تعداد طلاها کم است.

تقدیم 12 مدال به موزه آستان قدس/ دبیر: شرمنده امام رضا(ع) هستم که طلاها کم است

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ایام دهه ولایت علیرضا دبیر صبح چهارشنبه با حضور در حرم مطهر رضوی دوازده مدال از جمله  مدال های المپیک، جهانی و آسیایی خود را به موزه آستان قدس رضوی تقدیم کرد.

علیرضا دبیر پس از این مراسم به خبرنگاران گفت: ماجرا به سال 77 برمی گردد که ما برای مسابقات جهانی آماده می شدیم و در سفری که به مشهد داشتیم نشستی هم در محضر مرحوم آیت الله طبسی بودیم که ایشان اعلام کردند هرکسی مدال طلا بگیرد خادم امام رضا خواهد شد.

وی ادامه داد: همان روز پژمان درستکار که هم اتاق من بود خواب دید که قهرمان می شوم و مدال طلا می گیرم. پیش خودم نذر کردم که اگر طلا بگیرم آن را به موزه آستان قدس تقدیم کنم. نذر کرده بودم که سن پسرم به جایی برسد که این موقعیت را درک کند. حالا وقتش بود و امروز این مدال ها را به آستان قدس تقدیم کردم. 

قهرمان پیشین المپیک ادامه داد:  فقط شرمنده امام رضا هستم که تعداد مدال های طلا کم بود. دوست داشتم بیشتر بود . صاحب اصلی این مدال ها امام رضاست. خودش کمک کرد. خدا را شکر این لیاقت را داشتم که به جای اصلیش ای برسانم. ما باید برای جوان های ورزش کشورمان الگو باشیم و خوشحالم که وظیفه سنگینی که بر دوش داشتم را انجام داد.

دبیر ادامه داد: خدا را شکر می کنم که الان بیستمین سالی است که خادم امام رضا هستم و هر چی دارم از لطف و عنایت ایشان است. در همه زمینه اگر نظر اهل بیت نباشد من حرف زدن خودم هم را بلد نیستم. ان شالله که ما را از این خانه بیرون نکنند. 

دبیر در واکنش به پرسش خبرنگاران بمنی بر ارزیابی اش از شرایط فعالی کشتی گفت: اجازه بدهید که من در مورد کشتی صحبت نکنم. از زمانی که خادم رئیس شده برای اینکه انسجام کشتی بهم نخورد صحبت نکردم. اجازه بدهید سکوت بکنم اما در این سکوت من خیلی حرف است.

وی در مورد اینکه آیا احتمال ورود شما به کشتی وجود دارد گفت: من عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و فعلا مشغول هستم. ضمن اینکه نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز هستم. من از کشتی خداحافظی نکردم که بخواهم برگردم. اصلا به مربیگری ورود نکردم.

دبیر در پاسخ به این پرسش که اگر از سوی وزارت ورزش پیشنهادی شود شما می پذیرید گفت: فعلا دارم استراحت می کنم. من 11 سال در شورای شهر تهران بودم که بسیار سنگین بود. برای خانواده وقت کم گذاشته ام و نیاز به استراحت بیشتر دارم. من خیلی در حال و هوای کشتی نیستم. البته من مسائل ریز و درشت کشتی را پیگیر هستم چرا که کشتی عشق من است. ولی سکوت را ادامه خواهم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.