۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 561072

​ایلام- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: بایستی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان ایلام مدیریت شود.

پیشگیری از قاچاق سوخت در ایلام

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، علی اصغر چاغروندی در نشست کارگروه اصلی مبارزه با قاچاق سوخت در ایلام با بیان اینکه وضعیت سهمیه سوخت واحدهای تولیدی شن و ماسه که دارای قرارداد سوخت هستند، ولی به دلیل فرار مالیاتی، برداشت سوخت مغایر با قرارداد فی ما بین با شرکت ملی پخش دارند، بایستی اصلاح شود، اظهارداشت: برخی از مصرف کنندگان عمده سوخت از کارشناسان این شرکت، انتظار عدم رعایت قانون را دارند و چهارده واحد تولیدی در سطح استان وجود دارند که با شناسایی کارشناسان این شرکت، فاقد قرارداد سوخت هستند که از متولیان امر انتظار می رود نسبت به معرفی این واحدهای متخلف به مبادی قانونی اقدام کنند.

نماینده بازرسی کل استان ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش عمده ای از مصرف سوخت مایع به عهده وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: یکی از الزامات قانونی این است که گزارش کار ماشین آلات پروژه های عمرانی-تولیدی به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه به شرکت ملی پخش داده شود.

امین حیدری با اشاره به اینکه بسیاری از کم فروشی ها در حوزه مصرف سوخت در حین مصرف انجام می گیرد، افزود: تشکیل کارگروه نظارتی، ماهیانه یا فصلی بر عرضه کنندگان سوخت ضروری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام نیز در این نشست گفت: بخشی از نیمه تمام ماندن کنترل و نظارت ها به ضابطین، کاشفین و متولیان امر برمی گردد و بایستی از مصرف کنندگان عمده سوخت تضامین لازم و کافی اخذ شود.

نعمت الله بیرانوند با بیان اینکه بایستی تعداد دفعات کنترل های نامحسوس توسط اعضای کارگروه بیشتر شود، اظهارداشت: نباید مرجع رسیدگی را در نیمه راه تنها گذاشت، چون اگر بخواهیم به نتایج خوبی برسیم، بایستی هم جمعی نظارت کنیم و هم جمعی رسیدگی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.