یاسوج- مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راهکارهای اصلی مقابله با جریانات سکولار، دگراندیش التقاطی و درواقع پوچ اندیش؛ توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی است.

راه مقابله با جریانات سکولار، گسترش معرفت دینی است

به گزارش قدس آنلاین، شهرام مهدوی مطلق در جمع دانش‌پژوهان دوره خط امام کهگیلویه و بویراحمد که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است بابیان اینکه دوره خط امام یک دوره تئوریک است که از سال ۱۳۷۵ شروع شد، افزود: این دوره جهت ارتقاء سطح معرفت و بصیرت جوانان دانشجو پایه‌گذاری شده است.

وی گفت: عمده هجمه و حمله به مبانی انقلاب اسلامی خصوصاً اسلام سیاسی و نظام فقاهتی جمهوری اسلامی با محوریت ولایت‌فقیه از نیمه دوم دهه هفتاد تحت عنوان تهاجم فرهنگی بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: یکی از راهکارهای اصلی مقابله با جریانات سکولار، دگراندیش التقاطی و درواقع پوچ اندیش؛ توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی است.

مهدوی مطلق بابیان اینکه این گسترش باید بر اساس قرآن و مکتب اهل‌بیت و منظومه اندیشه حضرت امام (ره) باشد، تأکید کرد:  همه این‌ها در جهت تقویت قدرت تحلیل منطقی و مستدل قشر دانشجویی انجام می‌گیرد.

وی با ابراز امیدواری از خروجی دوره خط امام (ره)، افزود: شما عزیزان باید به فهمی مشترک از منظومه فکری و مبانی نظری نظام اسلامی برسید تا بتوانید در دانشگاه‌های خود عالمانه و آگاهانه به‌نقد و رد اندیشه‌های باطل و تفهیم مبانی نظام اسلامی بپردازید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.