۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 561106

بازیکن پیشین تیم ملی ایران گفت: صحبت های قطعی در مورد تیم امید با من انجام نشده است.

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال امید ایران شد؟

به گزارش قدس آنلاین، رحمان رضایی ظهر امروز بعد از حضورش در فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم امید، اظهار داشت: من امروز تنها به خاطر یک کار شخصی به فدراسیون آمده ام و صحبتی در این خصوص انجام نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که شما یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری تیم امید ایران هستید؟ تأکید کرد: اجازه دهید چند روز دیگر در این خصوص صحبت کنم، ولی در حال حاضر که کنار شما هستم هنوز چیزی رسمیت نیافته و قطعی نیست.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی افزود: خوشبختانه یک صعود بی دردسر را داشتیم و توانستیم مقتدرانه به جام جهانی راه پیدا کنیم. اما باید ببینیم می توانیم با امکاناتی که در اختیار داریم موفق باشیم. متأسفانه ما تنها یک کمپ و زمین چمن داریم و در این زمین تیم های جوانان، نوجوانان، امید و بزرگسالان تمرین می کنند بنابراین نمی توانیم انتظار بالایی از زمین کمپ داشته و تیم ملی مجبور است تمرینات خود را در زمین هایی برگزار کند که استاندارد نیست.

وی ادامه داد: کی روش سرمربی موفقی است و از دانش بالایی برخوردار است اما وقتی امکانات در اختیار نداشته باشد نمی توانیم از او انتظارات بالایی داشته باشیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در بازی های جام جهانی، بهترین تیم های دنیا حضور دارند و اگر می خواهیم در مقابل آنها عملکرد خوبی داشته باشیم و فوتبالمان را  به کشورهای بزرگ دنیا نشان دهیم باید شرایطی به وجود آوریم که بتوانیم در آنجا موفق باشیم.

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی نیز اظهار داشت: باید اجازه دهیم تا قرعه کشی جام جهانی انجام گردد و سپس براساس تیم هایی که در گروه ما قرار می گیرند بازی های تدارکاتی را پیش بینی کنیم ولی در هر صورت باید با تیم هایی بازی کنیم که از عیار بالایی برخوردار باشند و نقاط قوت و ضعف تیم ما را به کادر فنی نشان دهند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولین و متولیان فوتبال کشور آنچه را که در توان دارند برای موفقیت تیم ملی به کار ببندند تا بتوانیم در جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.