رئیس فدراسیون فوتبال ایران دلیل جلوگیری از حضور بانوان در دیدار ایران و سوریه را اعلام کرد.

چرا بانوان سوریه وارد ورزشگاه شدند ولی بانوان ایرانی نه؟

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج درباره عدم حضور بانوان در ورزشگاه در جریان بازی ایران و سوریه باوجود خرید بلیت از سوی آنها، اظهار کرد: من و شما هر روز به ورزشگاه می رویم و از واقعیت های موجود خبر داریم. ورزشگاه های ما از نظر ساختاری و فیزیکی آمادگی ورود بانوان را ندارد. بنده پرسیدم حدود ۱۱ نفر از بانوان بلیت خریده بودند که پیامک زدند و بلیتشان را کنسل کردند.

وی همچنین در خصوص اینکه طبقه دوم هم باوجود فروش بلیت به یکباره از سوی فدراسیون رایگان شد، تصریح کرد: همه نوشتند که فدراسیون طبقه دوم را رایگان کرد در حالی که اینطور نبود. اگر این کار را می کردیم باید نامه اش را منتشر می کردیم. ما رفتار جوانمردانه را رعایت کردیم و بخش عمده بلیت ها را اسپانسر متقبل شد. حدود ۳۳ هزار نفر هم بلیت خریده بودند. 

تاج در خصوص حضور بانوان سوری در ورزشگاه و پشت در ماندن بانوان ایرانی گفت: ما دو، سه خانم ایرانی هم در جایگاه ویژه داشتیم که یکی از آنها نماینده مجلس و دیگری نایب رئیس بنده بود! یک قوانین بین المللی هم برای تماشاگران خارجی  داریم که باید رعایت کنیم.

وی درباره اینکه چرا این قوانین برای تماشاگران داخلی صدق نمی کند، گفت: ابتدا باید ساختارش را درست کنیم ولی وقتی سوری ها می آیند باید رعایت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.