یزد - مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تاکنون سرپرستی بیش از سه هزار و ۱۰۰ خانواده و ۱۵ هزار نفر از ایتام و زنان سرپرست خانواده را بر عهده دارد و سیزدهمین شعبه بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در استان یزد افتتاح شده است.

افتتاح سیزدهمین شعبه بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در استان یزد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، شهرام فرجی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان از سال۸۶ فعالیت خود را اغاز کرده و عمده فعالیت این مرکز حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست می باشد .

وی افزود: این بنیاد یک سازمانی غیردولتی، غیرسیاسی، مستقل و مردم‌نهاد بوده که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به‌ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک، حمایت و باانگیزه والای انسان‌دوستی و کمک به هم نوع در سطح کشور فعالیت دارد.

فرجی با اشاره به اهداف این بنیاد تصریح کرد: سرپرستی ایتام، توانمندسازی و سرپرستی زنان سرپرست خانوار، حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، ارتقا سطح بهداشت و درمان مردم مناطق دورافتاده و نیازمند، ساخت مراکز آموزشی و درمانی، آزادسازی زندانیان، حمایت از بیماران خاص و بیمارانی که تحت پوشش هیچ سازمانی نباشند، اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج و پرداخت وام‌های خوداشتغالی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان از اهداف بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان است.

وی خاطرنشان ساخت: این بنیاد اقدامات مؤثری درزمینهٔ کمک به اقشار بی‌بضاعت و آبرومند جامعه به‌ویژه زنان و کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست انجام دهد و هرماه  به اعضای تحت پوشش خود سبد کالا و مستمری نقدی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و کمک‌های دیگر اهدا می کند.

فرجی تصریح کرد: ساخت بزرگ‌ترین مرکز اوتیسم ایران در اصفهان توسط این بنیاد در حال ساخت بوده  که ۳۰در صد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم دربهمن ماه سال جاری به بهره برداری کامل برسد.

این مسئول  با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی مددجویان شعار اصلی و سرلوحه انجام‌وظیفه کارمندان بنیاد است، افزود: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان یک بنیاد نوپا بوده و عمر آن کمتر از یک دهه می باشد  و با  یاری خدا وند و با تکیه‌ بر حمایت‌های خیرین و حامیان توانسته به مددجویان ارائه خدمت کند . 

وی با اشاره به اینکه این بنیاد در سطح کشور قریب به ۸۰ هزار حامی دارد، گفت:هنرمندان، ورزشکاران، سیاسیون، دانشجویان و بسیاری از مردم به طرق مختلف در جهت فرهنگ‌سازی در این بنیاد عضو هستند و به کمک افراد نیازمند می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.