۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
کد خبر: 561180

با واگذاری باشگاه نفت به شرکت پارس طلاییه احتمال سرمربیگری علی کریمی و حسین عبدی در نفت تهران قوت گرفت.

علی کریمی در آستانه بازگشت به نفت تهران

به گزارش قدس آنلاین، تاجیک عضو هیات واگذاری باشگاه نفت تهران اعلام کرد که این باشگاه به شرکت پارس طلاییه واگذار شده است. تاجیک تاکید کرد شرکت پارس طلاییه با وزارت نفت بر سر خرید باشگاه به توافق رسیده است. یکی از اتفاق های مهم احتمال روی کار آمدن علی کریمی به جای حمید درخشان است. این در حالی است که حسین عبدی هم یکی از گزینه های شرکت نفت طلاییه برای جایگزینی حمید درخشان است. برخی از احتمال سرمربیگری علی کریمی و دستیار حسین عبدی به همراه یک مربی خارجی خبر می دهند.

زمانی که فردی به نام مهاجری برای اسپانسر با شرکت بهنام پیشرو به عنوان مالک مذاکره می کرد، کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران معرفی شد. کریمی ارتباط خوبی با مهاجری داشت.

مهاجری با جهانیان مدیرعامل شرکت پارس طلاییه ارتباط خوبی دارد و باید دید که در نهایت چه کسی به جای حمید درخشان خواهد نشست. مهاجری و جهانیان در حال حاضر تصمیم گیرندگان باشگاه نفت تهران هستند.

حسین قدوسی سخنگوی فعلی باشگاه نفت درباره واگذاری نفت تهران به شرکت پارس طلاییه گفت: من نمی دانم آقای تاجیک چه پستی دارد و در چه مقامی در این باره اظهار نظر می کند. ایشان می گوید که مزایده برگزار کرده است، اما شرکت بهنام پیشرو در هیچ مذاکره ای شرکت نکرده است. این کار وزارت نفت، فروش مال غیر است و تبعاتی خواهد داشت. بهنام پیشرو به صورت قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.