تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه مقابل گسترش فولاد تبریز قرار می گیرد و تنها بازی باقی مانده از هفته پنجم را برگزار می کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد/ تبعید ملی‌پوشان به نیمکت!

به گزارش قدس آنلاین، همان طور که پیش از این اعلام شد ملی پوشان پرسپولیس به دلیل فاصله کم پس از بازی با سوریه مقابل گسترش فولاد استراحت می کنند و برانکو از نفرات جایگزین خود برای این مسابقه استفاده می کند.

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، مهدی طارمی و وحید امیری چهار بازیکن پرسپولیس هستند که مقابل سوریه به میدان رفتند. سیدجلال حسینی به دلیل ادامه مصدومیتش به تبریز سفر نکرده و بشار رسن هم که پس از بازی تیم ملی عراق دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات پرسپولیس برگشته از فهرست ۱۸ نفره بازی خط خورده است.

با غیبت سیدجلال حسینی اگر برانکو بخواهد به انصاری استراحت بدهد، حسین ماهینی به احتمال زیاد در مرکز خط دفاعی در کنار شجاع خلیل زاده قرار می گیرد و صادق محرمی و شایان مصلح در سمت راست و چپ خط دفاعی قرار می گیرند. مصلح در آخرین تمرینات پیش از بازی هم در پست مدافع چپ دیده شده است.

کمال کامیابی نیا در صورت بازی با یک هافبک دفاعی برای سرخپوشان در این منطقه به میدان می رود و سیامک نعمتی به جای محسن مسلمان که هنوز مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده وظیفه بازیسازی را به عهده خواهد داشت.

فرشاد احمدزاده هافبک راست خواهد بود و وحید امیری در سمت چپ خط هافبک قرار می گیرد اما در صورتی که برانکو بخواهد به امیری هم استراحت بدهد احتمال حضور ربیع خواه و بازی کردن با دو هافبک دفاعی بیشتر می شود. گادوین منشا و علی علیپور هم در غیاب طارمی زوج خط حمله را تشکیل می دهند.

در صورت نیاز در نیمه دوم طارمی، مسلمان و انصاری از سوی برانکو مورد استفاده قرار خواهند گرفت. احتمال بازی کردن رادوشوویچ به جای بیرانوند بالا نیست و برانکو از خود بیرانوند برای این بازی هم استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.