دیشموک- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش سالانه تکریم و بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) ۲۴ شهریور امسال در دیشموک، برگزار می شود.

همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) در دیشموک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش عظیم سالانه تکریم و بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) در دیشموک، خبر داد.

جنتی پور  با بیان اینکه، این همایش آخرین جمعه شهریور هر سال خواهد بود، افزود: همایش امسال روز جمعه ۲۴ شهریور برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار (ع) هر ساله با استقبال چشمگیر ارادتمندان به اهل بیت و سادات این امامزاده از اقصی نقاط کشور همراه است.

جنتی پور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰ مرتبه این همایش با شکوه برگزار شد، گفت: امسال و در سی و یکمین همایش امامزاده میرسالار(ع) مسئولان شهرستانی و  استان حضور دارند.

وی به حضور سرتیپ پوردستان فرمانده سابق ارتش کشور  و دیگر مسئولان کشوری و لشکری در همایش سال های گذشته هم اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا  احتمالا سخنرانی از خارج استان برای این همایش بزرگ، دعوت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.