شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از محل صندوق ذخیره ارزی یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار برای توسعه اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است.

یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار برای توسعه اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: امضای قرارداد تولید پوشاک نقش چشم گیری در ایجاد اشتغال در مناطق روستایی استان و موجب رونق اقتصادی استان به ویژه  در مناطق محروم و روستاها می شود و بر اساس این قرار داد ۲۰ کارگاه تولیدی با سرمایه گذاری ۷۲ میلیارد تومان زمینه اشتغال یک هزار و ۵۵۰ نفر را فراهم میکند.

سلیمانی افزود: در سال جاری برای طرح اشتغال فراگیر ۲۰ هزار میلیارد تومان و اشتغال در اقتصاد مقاومتی ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که سهم چهارمحال و بختیاری از این تسهیلات حدود هزار میلیارد تومان می باشد.

وی تاکید کرد: عملکرد مطلوب سازمان برنامه و بودجه در سطح ملی و استانی باعث تسریع در روند اجرایی بسیاری طرح های توسعه ای بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری شده است.

استاندار خاطر نشان کرد: از محل صندوق ذخیره ارزی یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار برای توسعه اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است و همچنین ۵۰۰ هزار دلار نیز از محل منابع داخلی بانک ها برای این طرح در نظر گرفته شده است  که تخصیص سهم چهارمحال و بختیاری از این میزان تسهیلات نقش مهمی در افزایش اشتغال ایفا می کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.