یاسوج- شورای تببین مواضع دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی با عنوان «نسل کشی در میانمار» این حرکت ظالمانه و خصمانه را محکوم کرده و عموم مردم را به تجمعات اعتراضی علیه بانیان آن دعوت کرده است.

بیانیه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت نسل کشی میانمار

به گزارش قدس آنلاین، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با ارسال متنی در «محکومیت نسل کشی میانمار» بیانیه ای را تنظیم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شورا ی تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت نسل کشی در میانمار

امام علی (ع):

کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا

همواره دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید.

آموزه های دینی ما مومنان را موظف می نماید تا ضمن شنیدن فریاد مظلومان به ندای آنان نیز پاسخ داده و از هیچ کوششی برای یاری آنان دریغ نکنیم.
این روزها صدای مظلومیت مسلمانان در اقصی نقاط جهان به گوش می رسد و جهانیان همه شاهدند که ستمگران زمان چگونه در حق آنان ظلم و بیداد می کنند.

کشتار جمعی شهروندان بی گناه میانمار که بی هیچ دلیلی توسط بودائیان میانمار و ارتش این کشور رخ میدهد دل هر انسان آزاده ای را به رنج می أورد.
سکوت جوامع غربی و مدعی حقوق بشر و همچنین عدم پوشش رسانه ای آنها بیش از پیش حقانیت مسلمانان مظلوم و زشتی چهره واقعی دولتمردان غربی را نشان میدهد. در مظلومیت مردم مظلوم و ستمدیده ی میانمار همین بس که رئیس دولت آن کاندیدای جایزه صلح نوبل شده است.

حال جای این سؤال باقیست که آواره کردن انسان ها و کشتار فجیع آنها با چه منطق و استدلالی در حال انجام است که نه تنها دولت این کشور اقدامی نمی کند بلکه شایسته تقدیر نیز می شود.

آیا غیر از این است که هرجا کودک و زن و بچه کشی ونسل کشی آن هم از نوع مسلمان باشد، دست بیگانگان و آمریکای شیطان صفت و نحله های فکری  صهیونیست ها در کار است؟ آیا تردیدی در این نسل  کشی برای ساکتین مسلمان وجود دارد؟

از دولت وابسته ای مثل میانمار و اربابان آمریکایی صهیونیستی، انتظاری جز کشتار روزانه مسلمانان در جهان به بهانه های واهی نبوده، همراهی و سکوت دول غربی و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری، هم مسئله ی جدید و تعجب برانگیزی نیست، اما آنچه مایه ی تعجب و تأسف و تأمل و مصیبت عظمی مسلمانان شده است، سکوت ننگین و انفعال دول اسلامی، خصوصا سازمان بی خاصیت کنفرانس اسلامی است.

نسل کشی مسلمانان پدیده ای جدی و خطرناک است که انفعال دول اسلامی آن را تشدید کرده است، غافل از اینکه، نسل کشی نه در میانمار محدود می شود و نه خلاصه، بلکه خیلی زود جانب همه کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان را خواهد گرفت.

در این خصوص بی تحرکی و عدم اتخاذ مواضع انقلابی و محکومیت لفظی ظاهری در دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام، بیش از همه، ما را متعجب و متأسف نموده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد همراه با دانشجویان انقلابی استان ضمن محکومیت کشتار دسته جمعی و آواره کردن مردم مسلمان میانمار، ضمن درخواست از دولت محترم برای به کارگیری ظرفیت های دیپلماسی کشور در این خصوص، به همه ی ملت ها و  آزادی خواهان سراسر دنیا اعلام می دارد که می بایست برای رهایی همه جانبه از دست استکبار جهانی یک صدا و هم دل و با اتحادی منسجم دست های خود را به یکدیگر بفشاریم و ندای مظلومیت مظلومان میانمار را فریاد بزنیم.

از ستاد نماز جمعه کشور خواهانیم تا ضمن هماهنگی های مربوطه زمینه را برای تجمع نمازگزاران در نماز جمعه این هفته فراهم کنند.

با توجه به تعطیلی دانشگاه ها، از همه تشکل های دانشجویی، خصوصا دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره های آموزشی تشکیلاتی اعم طرح ولایت و دوره های خط امام، می خواهیم تا با برپایی تجمعات اعتراضی در محل های برگزاری دوره ها، صدای همراهی دانشجویان انقلابی را به گوش مسئولان برسانند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.