کرج – رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی محور کرج -چالوس در ایام تعطیلات آخر هفته و عید غدیر را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس/جاده شنبه یک‌طرفه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا معظمی گودرزی در گفتگویی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه هفدهم شهریورماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی اضافه کرد: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به تعطیلی روز شنبه هجدهم شهریورماه، گفت: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه نوزدهم شهریورماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی تأکید کرد: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

وی همچنین به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور کرج – چالوس و بالعکس اشاره کرد و گفت: این ممنوعیت از روز گذشته اعمال‌شده و تا ساعت ۶ بامداد روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه استان البرز از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی چالوس را دارند خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.