بروجرد- ۴ طرح تعاونی بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۹۰ نفر در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری رسید.

۴ طرح تعاونی در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، هم‌زمان با هفته تعاون چهار طرح تعاونی بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۹۰ نفر با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل تعاونی صنایع‌دستی ماندگار بروجرد با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر و اعتباری معادل ۹۰ میلیون تومان، تعاونی مسکن مهر توانا با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر و اعتباری معادل ۱۸۰۰ میلیون تومان، تعاونی مسکن سنگ‌بران با اشتغال‌زایی ۲۲ نفر و اعتباری معادل ۱۱۰۰ میلیون تومان و تعاونی مسکن سبز سازه با اشتغال‌زایی ۲۵ نفر و اعتباری معادل ۹۴۰ میلیون تومان است.

در آئین بهره‌برداری نمادین از این طرح‌ها عبدالعلی گیوه کی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به تشکیل ۲۱ شرکت تعاونی از سال گذشته تاکنون در شهرستان بروجرد گفت: این تعاونی‌ها توانسته‌اند ۱۴۹ عضو جذب کرده و ۱۵۱ فرصت شغلی ایجاد کنند.

وی با اشاره به موفقیت پنج تعاونی برتر این شهرستان افزود: این تعاونی‌ها شامل تعاونی فرش دستباف شکارگاه زاگرس، پوشاک زاگرس پوش، صنایع‌دستی ماندگار، تعاونی خود رانندگان و اتحادیه مسکن مهر آیت‌الله بروجردی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به افتتاح طرح‌های تعاونی در این شهرستان بیان کرد: خانه تعاون صنعتگران باهدف تسهیل درروند امور مختص به تعاونی‌ها و با نوع فعالیت خدماتی با اشتغال‌زایی سه نفر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی ۷۲ واحد مسکن مهر توانا، ۲۴ واحد مسکن مهر سنگ‌بران و ۴۸ واحد مسکن سبز سازه در این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.