اقدام "رضا کردی" مربی ایرانی فوتسال میانمار در قطع همکاری با فدارسیون فوتبال این کشور و ابراز همبستگی و همدردی با مردم مظلوم مسلمان این کشور قابل تقدیر است.

کیومرث هاشمی: اقدام ارزشمند "رضا کردی" قابل تقدیر است

به‌ گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از استعفای "کردی" مربی ایرانی فوتسال میانمار و قطع همکاری با این کشور در ادامه‌ گفت: چگونه است وقتی خدای ناکرده در مسابقات بین‌المللی  حرکت غیر ورزشی از سوی یک مربی و یا ورزشکاری اتفاق می افتد تمام رسانه های ورزشی و حتی غیر ورزشی جهان بدون توجه به ملیت و یا جایگاه آن فرد خاطی در محکومیت آن اتفاق، بارها و بارها تصاویر آن را پخش می‌کنند، اما در قبال کشتار مردم مظلوم مسلمان میانمار سکوت کرده‌اند.

وی ادامه‌ داد: جامعه فهیم و فرهیخته ورزش ایران همواره در میادین بین‌المللی در اعلام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم دیگر کشورها پیشقدم بوده و با رفتارهای جوانمردانه خود نشان داده‌اند، افتخار آفرینی در ورزش تنها به مدال آوری نیست.

رییس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن قدرشناسی از این حرکت ارزنده مربی ایرانی، گفت‌: بدون تردید این حرکت ارزشمند مربی ایرانی جدای از قبولی درگاه الهی، مورد توجه و تقدیر ملت بزرگ ایران قرار خواهد گرفت و کمیته ملی المپیک نیز طی برنامه‌ای از این اقدام ارزشمند مربی فوتسال کشورمان در حمایت از مردم مظلوم و مسلمان میانمار قدردانی به عمل خواهد آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.