مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات احداث آزادراه مشهد- چناران با دستور و موافقت تولیت آستان قدس رضوی و در جهت تسهیل رفت و آمد زائران، عمران و آبادانی منطقه و کاهش تصادفات جاده ای آغاز شد.

احداث آزادراه مشهد- چناران نماد خدمت به زائران و آبادی منطقه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در مراسم آغاز عملیات اجرایی آزادراه مشهد - چناران که با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان رضوی و مدیران دستگاه های اجرایی استان در شهر جدید گلبهار برگزار شد، گفت: نگاه آستان قدس رضوی در احداث این پروژه به هیچ وجه اقتصادی نیست و هدف ما از ورود به این حوزه انجام رسالت و ماموریت خطیری است که در دوره جدید و در جهت تسهیل امر زیارت تعریف و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در منشور ٧ گانه آستان قدس رضوی، تصریح کرد: مشهد مقدس و بارگاه منور رضوی هر ساله میزبان قریب به ٣٠ میلیون زائر از اقصی نقاط جهان و میهن اسلامی مان است که ارائه بهترین و کیفی ترین خدمات به آنان از مهمترین وظایف آستان قدس و سایر دستگاه های اجرایی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با ابراز تاسف از حجم بالای تصادفات جاده ای که منجر به فوت، نقص عضو و جراحت هموطنان می شود، اظهار کرد: بدون شک احداث راه های ایمن و مطمئن در سلامت و امنیت مسافران تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی گفت: پروژه احداث آزادراه مشهد- چناران توسط شرکت مسکن و عمران قدس رضوی که از شرکت های باسابقه و موفق کشور است و با نظارت سازمان اقتصادی رضوی ظرف مدت ١٨ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است، این پروژه به صورت ٦ بانده و با مشارکت ٧٠ درصدی آستان قدس رضوی  و ٣٠ درصدی وزارت راه و شهرسازی ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.