دهدشت- امام جمعه دهدشت با اشاره به فجایع انسانی در میانمار، سکوت سازمان ملل و مدافعان حقوق بشر نسبت به کشتار بیرحمانانه مسلمانان را اسفبار خواند.

غم‌انگیزتر از کشتار مسلمانان سکوت مجامع بین‌المللی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: همان طور که نماز ارکانی دارد و اگر هر رکن عمداً یا سهواً ترک شود نماز باطل می‌شود دین هم ارکانی دارد که ترک آن سبب بطلان دین می‌شود.

امام جمعه دهدشت افزود: ولایت و امامت از ارکان دین است و وظیفه ما همان چیزی است پیامبر اسلام(ص) در واقعه غدیر خم فرمودند «حاضران به غائبان اعلام کنند.»

وی با بیان اینکه امروز در فضای مجازی تلاش می‌کنند جریان ولایت و اعتقاد به ارزش‌های دینی از بین برود گفت:جریان ولایت باید سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

حسینی پیروزی جبهه مقاومت را حاصل خون شهیدان مدافع حرم و شهیدانی همچون «حججی» دانست و گفت: به کمک ایران و ایثارگری بسیجیان و پاسداران جان باخته اسلام و اهل بیت، داعش دارد برچیده می‌شود.

وی، افزود: اگر ایران نبود قطعاً داعش امروز در بغداد خیمه می‌زد و کشتار بیرحمانه خود را ادامه می‌داد.

حسینی، بیان کرد: نابودی داعش در سوریه به برکت خون پاک بسیجیان و شهیدان مقاومت است که رفتند از ناموس و کشور دفاع کردند.

وی با بیان اینکه برخی باید بفهمند اگر بسیجیان و پاسداران ما در سوریه نمی‌جنگیدند داعش در کشور ما کشتار می‌کرد، گفت: ما به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنیم و دشمن هم اقتدار و شکوه ما را می‌بیند.

حسینی، در ادامه به کشتار بیرحمانه، اسفبار و اشکبار مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: غم‌انگیزتر از این فاجعه سکوت مجامع بین‌المللی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.