رشتخوار -رییس صندوق کار آفرینی امید شهرستان رشتخوار گفت: بیشترین تسهیلات اشتغال صندوق کار آفرینی امید به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان با جذب بیش از ۲۰۷ درصد اعتبارات استان خراسان رضوی از این صندوق در شهرستان رشتخوار جذب شد.

پرداخت ۱۱ میلیارد تومان وام اشتغال از سوی صندوق کارآفرینی امید رشتخوار

رضا غلامی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین روز شنبه ، گفت: شهرستان رشتخوار با پرداخت ۱۱ میلیارد تومان  وام اشتغال  و ایجاد ۷۷ شغل جدید  در سال گذشته مقام دوم استان خراسان رضوی  بعد از خلیل آباد را به خود اختصاص داده است.

رییس صندوق کار آفرینی امید شهرستان  رشتخوار  گفت: همچنین این صندوق توانسته با تلاش شبانه روزی در سال گذشته  بیشترین پرداخت وام مربوط به ازدواج  تاسقف ۴۴۰ میلیون تومان  پرداخت نماید.

وی اظهار کرد: ۴۴ فقره وام  ازدواج  در سال ۹۵ و ۱۲۰ میلیون تومان وام ازدواج در سال جاری به افراد متقاضی  پرداخت شده است.

وی با ذکر این که  در سال جاری ۱۲۶ ملیون تومان وام اشتغالزایی به جوانان شهرستان پرداخته شده بیان کرد: تسهیلات اشتغال صندوق کار آفرینی امید به افراد سرپرست خانوار بیکار و بدون بیمه که دارای کارت پایان خدمت سربازی باشند پرداخت می شود.

غلامی  شناسایی و توانمند سازی جوانان جویای کار در ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه با سرمایه های کم،  تجهیز سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولتی و توسعه کسب و کارهای IT محور را از جمله ماموریت های صندوق های کارآفرینی امید دررشتخوار نام برد.

وی همچنین با اشاره به  سال تولید و اشتغال  اظهار امیدواری کرد: مسئولان با توجه به افزایش قشر عظمی از بیکاران در این شهرستان  بتواند با همت مسئولان مربوطه که با تخصیص اعتبار اشتغال شهرستان در اختیار صندوق قرار می دهند قدم اساسی  در راستای  ایجاد فضای کسب و کار و کاهش بیکاری بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.