کارلو آنچلوتی به مخالفانش درباره بازی ندادن به توماس مولر اعتراض کرد.

واکنش آنچلوتی به معترضان نیمکت نشینی توماس مولر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کیکر، بعد از آنکه توماس مولر در جریان دیدار بایرن مونیخ و وردربرمن در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت، به انتقاد ملایم از کارلو آنچلوتی پرداخت و اولیور بیرهوف نیز از بازیکن آلمانی حمایت کرد. بیرهوف که در کادرفنی تیم ملی آلمان است از این بازیکن به عنوان الگوی بایرن مونیخ اشاره کرد و در هر دو دیدار آلمان در انتخابی جام جهانی، مولر به عنوان کاپیتان برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

در ادامه نیز مانوئل نویر و لوتار ماتئوس نیز حمایت خود را از ستاره بایرن مونیخ اعلام کردند که این صحبت ها کارلو آنچلوتی را به واکنش وا داشت. او درباره این مشکل در تیمش گفت: از تمام کسانی که به من توصیه کردند تشکر می کنم ولی باید بگویم که نیازی به توصیه هیچکس ندارم. به افرادی چون بیرهوف و بقیه که نسبت به بازی ندادن من به مولر اعتراض داشتند باید بگویم که نگران نباشید. من کار خودم را بلدم و می دانم چطور باید مسائل را مدیریت کنم.

او ادامه داد: البته که مولر ناراحت است چون در ترکیب تیم به میدان نمی رود. من خودم هم بازیکن بودم و به خوبی می دانم بازیکنی که نیمکت نشین است چه احساسی دارد. من دوست دارم بازیکنی در تیمم داشته باشم که از نیمکت نشینی ناراحت باشد نه بازیکنی که از نیمکت نشینی خوشحال باشد. مولر بازیکنی حرفه ‌ای است و ما هر روز در تمرینات با هم صحبت می کنیم و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. در تیم ما فقط یازده بازیکن آماده وجود ندارند. من نمی توانم در همه دیدارها با ۱۱ بازیکن بازی کنم. بعضی از دیدارها باید مولر روی نیمکت بنشیند چون بازیکنان بزرگ زیادی در تیم وجود دارند. حتی اگر لازم باشد بعضی از بازیکنان باید روی سکو هم بنشینند.  من سرمربی بایرن مونیخ هستم و نمی توانم به بازیکنی تضمین فیکس بازی کردن در تیم را بدهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.