زاهدان-۱۰ نمایش در بخش صحنه ای و ۸ نمایش خیابانی به جشنواره تئاتر استانی راه یافتند.

۱۰ نمایش صحنه ای به جشنواره تئاتر استانی سیستان راه یافتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: جشنواره های تئاتر استانی فرصتی را پیش می آورد که می توان از طریق آن ،نسل نو و تازه ای را شناسایی کرد.

حسین مسگرانی با بیان اینکه تئاتر خیابانی برای اولین بار است که در جشنواره استانی به نمایش گذاشته می شود، ادامه داد: حضور گروههای تئاتر از شهرستان هایی مانند هیرمند و قصرقند در این جشنواره با کمترین امکاناتی که برای تمرین داشتند جای تامل دارد.

وی ادامه داد: این حضور پرشور نسل جوان برای شرکت در جشنواره استانی نشان دهنده علاقه جوانان استان ما به تئاتر است چنان که کم بودن امکانات تئاتر نمی تواند آنها را از رویایشان دور کند.

این مقام مسئول بیان کرد: تئاتر های خیابانی از فرداشب تا ۲۴ شهریور ساعت ۲۱ الی ۲۳ در پارک فرهنگیان (بلوار معلم)، میدان سربازان گمنام(زیباشهر)، پارک لاله، پارک مهرورزان، مجموعه لادیز و پارک یاس(بلوار شهید مطهری) اجرا می شوند.

مسگرانی در خصوص مکان های اجرای صحنه ای گفت: تئاتر های صحنه ای در سالن های تئاتر شهر(شهید برفی ۱۹)، سالن تربیتی آزادگان (امیرالمومنین)، آمفی تئاتر ملاصدرا(دانشگاه سیستان و بلوچستان)، سالن اشراق ، سالن پلاتو حوزه هنری ( خیابان آزادی) و سالن تربیت معلم شهید مطهری (خیابان تربیت )به روی صحنه می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.