شهرکرد- همزمان با عید غدیر خم و با حضور معاونت دفتر ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ۷۵ مسجد در سراسر نقاط استان افتتاح شد.

۷۵ مسجد در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح مساجد استان با اشاره به عنایات مقام معظم رهبری در خصوص ساخت ۷۵ مسجد در سراسر استان گفت: امروز شاهد نمونه کوچکی از عنایات وسیع مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف از جمله ساخت مساجد بویژه در مناطق محروم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود: با توجه به درخواست های مردم استان و پیگیری بنده و سایر مسئولین از دفتر مقام معظم رهبری، اعتباری جهت ساخت مساجد در چهارمحال و بختیاری از سوی دفتر معظم له پرداخت شد و در ابتدا ۳۵ مسجد با اعتباری بیش از سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در حال حاضر ۷۵ مسجد با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان تکمیل و مابقی اعتبار به پنج مسجد که  در حال تکمیل هستند اختصاص یافته است

وی خاطر نشان کرد:در تمامی برنامه‌ها مشارکت مردم دخیل بوده است که امید است مردم با تلاش هایی که انجام داده‌اند احساس کنند مالک مسجد هستند و در نگهداری آن کوشا باشند.

حجت الاسلام نکونام افزود: ۷۵ مسجد استان در ۷۴ نقطه با جمعیت تحت پوشش ۶۴ هزار و ۱۱۰ نفر در قالب ۱۷ هزار خانوار از این مساجد بهره‌مند خواهند شد .

به گزارش قدس آنلاین، ۵ مسجد در شهرستان فارسان با اعتبار ۱۷۵ میلیون تومان، ۱۰ مسجد با اعتبار ۴۴۹ میلیون تومان، ۸ مسجد در کیار با اعتبار ۲۹۰ میلیون میلیون تومان، ۵ مسجد در شهرستان بن با اعتبار ۱۳۴ میلیون تومان، ۱۵ مسجد با اعتبار ۴۵۵ میلیون تومان در اردل، ۲ مسجد با اعتبار ۹۵ میلیون تومان و ۱۵ مسجد با اعتبار ۵۳۹ میلیون تومان در شهرستان لردگان افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.