کرمانشاه - مخاطبان قدس آنلاین در پیام هایی مشکلات موجود در کرمانشاه را برای این سایت خبری ارسال کردند.

مردم کرمانشاه از مشکلات خود می گویند

-سلام . دو شهرک پردیس  و صدرا در کرمانشاه با جمعیت نسبتا زیاد خود تنها یک راه ورودی از طرف میدان آزادگان برای آن ها در نظر گرفته شده است که ساکنین آن ها را متحمل سختی های زیادی از جمله ترافیک سنگین و تصادفات رانندگی می کند. فکری به حال این وضعیت کنید.

-با سلام از شما خواهش می کنم به آقای استاندار کرمانشاه بگید بیاید یک سر به این روستای کهریز (طرف دورود فرامان) بزند تا ببیند آلودگی رودخانه آبشوران چطوری زندگی مردم آنجا را فلج کرده است.

-سلام . لطفا به مسئولین مربوطه بگویید که فکری به حال کودکان کار که سر چهارراه ها به خصوص در خیابان نوبهار کرمانشاه هستند، بکنند. مشخص نیست که آن ها با این سن و سال کم چرا و چگونه به این جا آمده اند. از طرف دیگر تجمع چند نفری آن ها پشت چراغ قرمز های چهارراه چهره شهر را نامناسب می کند.

-ضمن سلام خدمت شما و همکارانتان در روزنامه قدس.  شما را قسم می دهم که به مسئولین مربوطه بگویید فکری به حال این وضعیت عجیب بیکاری در کرمانشاه بکنند. همه می دانند که بیکاری عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

-سلام . فرهنگ رانندگی در کرمانشاه روز به روز در حال بهتر شدن است. به نظرم اگر کار فرهنگی بیشتری صورت بگیرد، وضعیت رانندگی هم بهتر می شود  و شاهد تخلفات رانندگی کمتری خواهیم بود. پیشنهاد می کنم که راهنمایی و رانندگی کرمانشاه فراخوان همکاری با هنرمندان، رسانه ها و روانشناسان بدهد و از آن ها به صورت مداوم کمک بگیرد. در این صورت دیگر تخلفات رانندگی بسیار کمتر خواهد شد.

-با سلام . از شهرداری کرمانشاه بخواهید که خیابان ها را در فواصل زمانی نزدیک به هم خط کشی کند. اگر می خواهیم شهر منظمی داشته باشیم بایستی این نوع خط کشی ها انجام شود. بارها شده است که در خیابان های منطقه ۲۲ بهمن خط کشی انجام داده اند اما بعد از مدتی رنگ خط کشی ها رفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.