اهواز- نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مدارس علمیه اردوگاه‌های رزم و علماء ربانی سربازان امام زمان (عج) هستند، علماء نیازی به توپ و تانک ندارند، علما با خدمت و محبت به مردم، خدمت و محبت به محرومان و هدایت مردم مأموریت خود را در این اردوگاه انجام می‌دهند.

مدارس علمیه اردوگاه رزم سربازان امام زمان (عج) هستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری شامگاه شنبه در آئین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه سیدالشهدا (ع) خرمشهر، اظهار کرد: مدارس علمیه اردوگاه‌های رزم و علماء ربانی سربازان امام زمان (عج) هستند، علماء نیازی به توپ و تانک ندارند، علما با خدمت و محبت به مردم، خدمت و محبت به محرومان و هدایت مردم مأموریت خود را در این اردوگاه انجام می‌دهند.

وی با اشاره به گزارش مدیر حوزه علمیه خرمشهر از فعالیت‌های تبلیغی طلاب در مناطق آسیب‌پذیر حاشیه خرمشهر، افزود: امروز گزارش‌هایی داریم که اگر دیر اقدام کنیم جوانان از دست می‌روند، برخی به ذهنشان نرسد که این طلاب و حوزه‌های علمیه چه‌کاره هستند و چه‌کاری انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: افرادی که این‌چنین تفکری نسبت به روحانیت و حوزه‌های علمیه دارند نمی‌دانند که اگر روحانیت نباشد تا در برابر خطرات و تهاجم دشمن سینه سپر کند، اصل‌وفرع همه درخطر نابودی قرار دارند و این علما هستند که در مقاطع حساس مانند شیخ فضل‌الله نوری سینه سپر می‌کنند، بالای دار می‌روند اما یک سند استعماری را امضا نمی‌کنند.

وی بیان کرد: درگذشته امام خمینی (ره) و امروز نیز رهبر معظم انقلاب نمونه بارز سینه سپر کردن روحانیت در برابر تهاجم دشمنان هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.