مشهد- مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از برگزاری نخستین بازی رسمی در ورزشگاه امام رضا(ع) در تاریخ ۲۵ شهرویورماه سال جاری خبر داد.

۲۵ شهریور، نخستین بازی رسمی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی جواهری به موضوع برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) اشاره و اظهارکرد: اولویت اول مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی افتتاح ورزشگاه با برگزاری یکی از مسابقات تیم ملی کشورمان بود و اگر نشد برگزاری مسابقه میان تیم منتخبی از مشهد مقدس که به حضرت رضا(ع) منتسب بوده با تیمی از کربلای معلی که منتسب به امام حسین(ع) است، برنامه ریزی شده بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که برگزاری یکی از بازی های تیم ملی در این ورزشگاه میسر نشد، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد تیم منتخب کربلای معلی با تیم منتخبی از مشهد مقدس که متشکل از بازیکنان سیاه‌جامگان و پدیده می‌باشد، بازی دوستانه‌ای را در این ورزشگاه برگزار کنند.

وی افزود: بدین ترتیب مقرر شده است که این مسابقه در شامگاه ۲۵ شهریور ماه، ساعت ۲۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شود که امیدوارم شاهد بازی مطلوبی از سوی هر دو تیم باشیم.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در خصوص حضور علاقه‌مندان در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته است از اغلب مسئولان کشوری و استانی جهت حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) دعوت می‌شود، همچنین تمامی اقشار مردم برای مشاهده این مسابقه می‌توانند در ورزشگاه امام رضا(ع) حضور یابند.

هاشمی جواهری گفت: انشاءلله با کمک شورای تامین، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، هیئت فوتبال استان و شهرداری مشهد مقدس بتوانیم اتفاق بسیار مبارکی را در ورزشگاه منتسب به حضرت رضا(ع) رقم بزنیم و موجب آبروی شهر حضرت رضا(ع) شویم.

گفتنی است، ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) اولین ورزشگاه سقف‌دار ایران بوده و به پیشرفته‌ترین تجهیزات استادیومی دنیا مجهز است. امکانات موجود در این استادیوم مطابق با استانداردهای روز فیفا می‌باشد و ضمن برخورداری از زمین چمن بسیار مرغوب به ۱۰ سالن ورزشی پیشرفته، پارکینگ و امکانات فرهنگی و رفاهی دیگر از قبیل آمفی تئاتر، سالن‌ سمینار، سالن غذاخوری و... مجهز است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.