خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد یا واشنگتن این کشور را به عنوان یک قدرت هسته‌ای بپذیرد و یا در انتظار پایانی سخت باشد.

یا آمریکا ما را به عنوان قدرتی هسته ای بپذیرد و یا در انتظار پایانی تاسف بار باشد

به گزارش قدس آنلاین، این خبرگزاری در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد «آمریکا دو راه بیشتر پیش رو ندارد؛ یا کره شمالی را به عنوان قدرتی هسته‌ای بپذیرد و یا در انتظار پایانی سخت باشد.»

این خبرگزاری در ادامه تاکید کرد: به نظر می‌ رسد کاخ سفید هنوز هشدارهای پیونگ‌یانگ را که از طریق آزمایش اخیر بمب هیدروژنی مطرح شد، چندان جدی نگرفته است.

آمریکا مدام تاکید می کند اکنون زمان افزایش فشار بر کره شمالی است، نه گفت‌وگو با آن. به همین علت، هم به تحریم‌ها و فشار متوسل شده است.

دولت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، اغلب ادعا می‌کند کره شمالی یک کشور ناسازگار است و واشنگتن در حال بررسی راهی برای متوقف کردن تمام راه های تجاری‌ با این کشور است. با این حال، سیاست‌ گذاران آمریکایی هنوز دلیل شکست‌ های متعدد خود را در یک دهه‌ بن‌بست با پیونگ یانگ پیدا نکرده‌ اند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی در پایان گزارش خود اعلام کرد: فقط دو راه برای آمریکا وجود دارد: نخست، اعتراف به موضع استراتژیک کره شمالی به عنوان یک قدرت هسته ای و دوم، مواجه شدن با پایانی تأسف بار به دلیل ادامه تنش و تقابل با کره شمالی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.